Portal ePodatki Urzędu Gminy Zgierz otworzony został w ramach projektu pn. „Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Zgierz w Zgierzu.” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Poddziałanie VII.1.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne – ZIT.
Usługa ePodatki adresowana jest do osób fizycznych i prawnych, pozwala przeglądać i regulować zobowiązania podatkowe wobec gminy.
W celu założenia konta i uruchomienia usługi należy wypełnić formularz rejestracyjny.
Po kliknięciu przycisku “Utwórz nowe konto” należy wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego (pola czerwone są niezbędne do poprawnego zakończenia procesu rejestracj), a następnie kliknąć na przycisk Wyślij.
Konta zarejestrowane za pośrednictwem Profilu Zaufanego (Węzła Krajowego) zostaną aktywowane w terminie do dwóch dni roboczych. Pozostałe konta wymagają potwierdzenia tożsamości w siedzibie Urzędu Gminy Zgierz w Zgierzu przy ul. Łęczyckiej 4, w pokoju nr 21, w trakcie której nastąpi aktywacja konta.
Regulamin korzystania z serwisu internetowego ePodatki
Przejdź do usługi: https://ugzgierz.epodatnik.info/
Portal utrzymywany jest przez przez INFO-SYSTEM sp.j.
Administratorem danych osobowych użytkowników portalu podatkowego jest Urząd Gminy Zgierz.