Wnioski od Mieszkańców Gminy Zgierz przyjmuje

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgierzu, ul. Łęczycka 4 (Budynek A Urzędu Gminy Zgierz, Biuro Obsługi Klienta)

Wniosek do wypełnienia można pobrać

Wnioski można składać:

Jakie dane powinny się znaleźć we wniosku o dodatek węglowy?

  • dane dotyczące wnioskodawcy, między innymi imię (imiona), nazwisko, adres miejsca zamieszkania, PESEL lub seria i numer dokumentu stwierdzającego tożsamość
  • numer rachunku bankowego, na który ma zostać przekazana kwota dodatku.

W przypadku niepodania we wniosku numeru rachunku bankowego, prosimy o podanie numeru telefonu do kontaktu lub adres poczty elektronicznej w celu przekazania informacji o terminie wypłaty dodatku węglowego w kasie Banku Spółdzielczego w Zgierzu.

  • informacja o źródle ogrzewania na paliwo stałe

Informacje przedstawione we wniosku o wypłatę dodatku węglowego składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.

Dla kogo dodatek węglowy?

Zgodnie z przepisami ustawy dodatek przysługuje gospodarstwom domowym, których głównym źródłem ogrzewania jest: kocioł na paliwo stałe, kominek, koza, ogrzewacz powietrza, trzon kuchenny, piecokuchnia, kuchnia węglowa lub piec kaflowy na paliwo stałe – zasilane węglem kamiennym, brykietem lub peletem, zawierającymi co najmniej 85 proc. węgla kamiennego.

Warunkiem koniecznym do uzyskania dodatku węglowego jest wpis lub zgłoszenie źródła ogrzewania do centralnej ewidencji emisyjności budynków (CEEB).

Do kiedy można składać wnioski?

Wnioski należy składać do 30 listopada 2022 r. Wnioski o wypłatę dodatku węglowego złożone po dniu 30 listopada 2022 r. pozostawia się bez rozpoznania.

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w godzinach pracy, pod numerem telefonu 42 716 03 27.

Klauzula RODO  Klauzula RODO – GOPS Zgierz – Dodatek Węglowy