Od 31 stycznia do 1 marca 2022 r. będzie można składać wnioski na finansowanie zadań związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Zgierz.

Wnioski wraz z załącznikami będą przyjmowane w Biurze Obsługi Klienta na stanowisku nr 4, w Urzędzie Gminy Zgierz, ul. Łęczycka 4. Można też przesłać wymagane dokumenty na adres Urzędu Gminy Zgierz pocztą, drogą elektroniczną z podpisem elektronicznym bądź złożyć za pośrednictwem platformy e-PUAP.

O dofinansowanie można się starać na inwestycje:

  1. Demontażu wyrobów zawierających azbest
  2. Przygotowania do transportu i transportu wyrobów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia
  3. Unieszkodliwiania poprzez składowanie wyrobów zawierających azbest na składowisku odpadów niebezpiecznych
  4. Odbierania wyrobów zawierających azbest wcześniej zdemontowanych i składowanych

Poniżej do pobrania szczegółowe informacje w jaki sposób uzyskać finansowanie oraz druki do wypełnienia.

Ogłoszenie o naborze wniosków – azbest

Oświadczenie – RODO

Oświadczenie dotyczące zgody właściciela nieruchomości

Wniosek o dofinasowanie na unieszkodliwienie i usunięcie wyrobów zawierających azbest 2021