W trosce o bezpieczeństwo pracowników urzędu oraz mieszkańców i interesantów załatwiających sprawy, w związku z zagrożeniem związanym ze stwierdzonymi przypadkami koronawirusa COVID-19, wprowadzamy pewne zmiany. Biuro Obsługi Klienta zostaje zamknięte, natomiast wszelkie wnioski można składać w Punkcie Podawczym, znajdującym się po lewej stronie, zaraz przy wejściu do budynku. Sprawy związane z podatkami, nadal załatwiane są w pokojach nr 21 (budynek A) oraz 12 (budynek B), w których ze względu bezpieczeństwa zostaną zamontowane specjalne ekrany.

Cały czas apelujemy do mieszkańców i interesantów Urzędu Gminy Zgierz i jego jednostek organizacyjnych, aby kontaktowali się za pośrednictwem usług internetowych lub telefonicznie oraz rekomendujemy ograniczenie do minimum wizyt w urzędzie. Wzory wniosków znajdują się w zakładce Urząd Gminy – Załatw sprawę, natomiast wykaz numerów telefonów oraz adresów e-mail do poszczególnych referatów zamieszczony jest w zakładce Urząd Gminy – Informacje podstawowe – Pełne dane teleadresowe Urzędu Gminy Zgierz. W razie konieczności złożenia wizyty w poszczególnych referatach, prosimy o poinformowanie o tym pracowników w Punkcie Podawczym.

Z naszym urzędem można się kontaktować poprzez skrzynkę e-mail: ug@gmina.zgierz.pl, za pośrednictwem platformy usług elektronicznych e-PUAP, oraz telefonicznie pod numerem 42 716 25 15, faks 42 716 45 54.